Razglednice iz Amerike–New York 1. del - Mateja na poti.

sobota, 14. oktober 2017

Razglednice iz Amerike–New York 1. del


Ko so me sodelavci vprašali, kaj želim videti na poti v USA sploh nisem nič razmišljal - New York. Le kdo si ne želi tja?

 
1
 
In se je pot iz Cresca v New York pričela. Poln navdušenja se pogovarjam z šoferjem in ne morem, ne da bi temo pogovora navezal na New York in življenje v njem. Prav začudilo me je, ko mi je šofer po mojem turističnem navdušenju dodobra razložil, da je živel v New Jerseyu, zraven New Yorka.  Nato je še hladno dodal, da pa je Manhattan obiskal le enkrat in ga ne namerava nikoli več.
 
7
Levo ali desno?

Živet v New Yorku, Manhattnu

Bolj smo se približevali našemu cilju, bolj mi je bilo jasno, kaj je šofer mislil - strašna gužva vsepovsod, 24 ur na dan. Končno po polžje prilezemo do hotela, ki je bil v samem centru Times Square. Hitro se zrihtam in že gremo naprej - popotniškim dogodivščinam nasproti.

Empire State Building je bil najprej na dosegu mojih nog


Torej, kot prvo si izberem Empire State Building - in nočni razgled na mesto. Preden sploh prideš na destinacijo te resnično čaka borba z gužvo na ulici. In tako kot večkrat vidimo v filmih, ljudje po ulici stopajo v ubranem stampedu z slušalkami v ušesih. Ritem izgubiš, če se ustaviš. Vse skupaj pozabiš, ko prideš na cilj.

9
Empire State Building, nekoč najvišja stavba sveta.

Res osupljiv in dih jemajoč je razgled na mesto (tudi čakanje, da lahko sploh prideš na vrh).

12
Nočni razgled z Empire State Building...krasno!

Hot Dog Stand

Na poti nazaj v hotel sem moral obvezno okusiti še tradicionalne hrenovke in pomfrit.

15
Tipična stojnica Hot Dog in Fries (pomfri).

Res ameriško in kar dobro za komaj nekaj ur v mestu…vse to če lahko bivaš na Manhattnu.
Za jutri me čaka marsikaj, od ogleda knjižnice, železniške postaje, Wall street, spominski park na WTC, Trumpova stolpnica, Centralni park, Broodway,.....

Se nadaljuje…





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vaš komentar. Odgovorim vam v najkrajšem možnem času.